woensdag 18 maart 2009

26 Het Parkhotel in Hasselt al 72 jaar een vaste waarde


Edelweiss op de Genkersteenweg 80 stonden een paar grove fouten. Waar voor ik mijn excuses aanbeid aan iedereen van het Parkhotel die er schade van heeft ondervonden.

Ik schreef hier in dat “Het Parkhotel”gesloten was wegens een Brand ( brand was in Oud Vijvershof). Nu heb ik dat uit twee bronnen, maar door omstandigheden ben ik vergeten de eigenaars en uitbaters Struys Patrick-Schäfer Monica van het Parkhotel om uitleg te vragen .Met alle gevolgen van dien. Het Parkhotel werd overspoeld door telefoontjes van ongeruste klanten, vooral bedrijven, of ze nu nog wel konden overnachten!


Ik ben dan ook nu zondagmorgen naar het Parkhotel gegaan met een bloemetje, om mij uitgebreid te verexcuseren .Ik ben ontvangen door Monica Schäfer & Patrick Struys. Zij zijn de Eigennaars en Uitbaters van Het Parkhotel
De zaal waar ik over schreef in het ,ondertussen, verwijderde artikel heeft NIETS heeft met het Parkhotel te maken. Al die dingen die ik daarin beschreef hebben betrekking tot het OUD VIJVERSHOF , en de oude eigenaar Budee, heeft NOOIT iets uitgebaad voor het Parkhotel , Struys Patrick en Schäfer Monica doen de zaken van het Parkhotel nog steeds zelf.



Het Parkhotel is een gezelig hotel .Het heeft een 29 tal kamers en men kan tot 80 personen te slapen leggen .In die 72 jaar, dat het Parkhotel open is, heeft het een stevige reputatie op gebouwd en is het bekend over heel de wereld .Men heeft er zelf een Gouden Boek liggen waarin de Bekende Gasten hun dank woord in schrijven .De namen van deze gasten gaan we natuurlijk niet bekend maken want de meesten Kiezen dit hotel voor hun Rustige ligging en Discretie .Maar eentje mag ik verklappen de intussen jammer genoeg overleden zanger Andre Hazes is er meer maals te gast geweest.

De bezetting van het Hotel bestaat vooral uit zakenmensen in de week en Toeristen tijdens het weekend.. Eveneens de mensen die de Stad Hasselt bezoeken en de Provincie limburg en natuurlijk het Park middenlimburg .Toen ondergetekende aanwezig was ,kwamen er juist mensen aan die naar SENSATION WHITE zijn geweest in de Grenslandhallen
De boekingen lopen dan ook vlot binnen .De uitbaters van het Hotel Patrick en Monica willen benadrukken dat de zaken goed gaan , en dit in tegenstelling van het gebouw er voor , want dit staat nog steeds leeg .Maar het staat voledig los van het Parkhotel want zoals U aan de Foto s kan zien is de ingang van het Parkhotel langs de zijkant van Het Oud vijvershof en goed te bereiken .

Nog even dit

Het Parkhotel bestaat al 72 jaar, en is nog geen dag toe geweest.

Ik wil mij langs deze weg nogmaals verexusseren voor de domme fout en hoop dat bij deze alles is recht gezet

Het Parkhotel
E-mail: info@parkhotel-hasselt.be:
Genkersteenweg 350
3500 HASSELT
Tel : 0032(0)11/21.16.52
Fax : 0032(0)11/22.18.14
http://www.youtube.com/watch?v=w5hXSVmHjxM

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/burgerreporters/extern-het-parkhotel-in-hasselt-niet-toe.aspx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

pic.twitter.com/qr6oD6RlFr

Anoniem zei

Ge zoudt eens dit filmke moeten aanschouwen: pic.twitter.com/qr6oD6RlFr
Of anders hier: https://twitter.com/groetenvanmax/status/750039978604830721/video/1