woensdag 9 januari 2013

300 5 jaar banneuxwijk; hoe ver staan ze ?

Sinds een 5-tal jaar hebben we een toffe site over onze wijk. Op www.banneuxwijk.be kan u alle nieuws, de agenda’s van de verenigingen van onze wijk en zoveel meer vinden. We hebben ook al verschillende evenementen en initiatieven georganiseerd, zoals de Banneuxrun, garageverkoop, seniorenfeest , Sinterklaasfeest ,Nieuwjaarsdrink en een jaarkalender. De Banneuxrun staat ondertussen op eigen benen en staat dus los van de Banneuxwijk.be (maar we blijven het wel steunen). Nu willen we nog een stapje verder gaan. We zouden graag leden werven voor onze site om zodoende de kosten drukken. Als lid kan u dan korting krijgen in bepaalde handelszaken in onze wijk. Met het gespaarde geld willen we onze wijk opfrissen en aantrekkelijker maken door bv. de aankoop van speeltuigen, straatmeubilair, enz. Daarom organiseren we een enquête. U kan hieronder de enquête vinden en bij één van de deelnemende handelaars of verantwoordelijken binnenbrengen. U kan ook uw mening geven over het al dan niet openhouden van de wijkbibliotheek. Want de stad denk eraan om de kleine wijkbibliotheken te sluiten en te vervangen door een bibliotheekbus. Wij zijn daartegen omdat we vinden dat deze kleine biblotheek de mensen samenbrengt. U kan kiezen uit de volgende mogelijkheden: o Ja, de bibliotheek moet open blijven o Ik ga zelden of nooit naar de bibliotheek o Ik ben tevreden met een bibliotheekbus o Ik wil lid worden van Banneuxwijk.be o Ik wil helpen met de evenementen van Banneuxwijk.be o Ik wil een vermelding van mijn zaak in de middenstandsgids van Banneuxwijk.be ik wil een Jaarkalender in 2014 van Banneuxwijk.be U kan deze enquête terug bezorgen bij: - Johnny Cuypers, Zwaluwlaan 11; Carlo Verboeckhoven, Spechtenlaan 13; Vital Hermans, Eksterlaan 32; Frituur Johan - Wassalon Banneuxstraat; Bakkerij Kramikske; Spar Banneuxwijk; Dranken Houben; Dagbladhandel Het Pennendoosje; - Krantenshop Eddy en Rita; Trofeeën Marchal

Geen opmerkingen: