zondag 25 oktober 2009

60 Sprookjestocht Mozaïekschool




Ik heb als Koning Winter een probleem met mijn dochter, de Ijsprinses. Ze is in slaap gevallen en ik krijg haar niet meer wakker. Hermien de Heks heeft haar betoverd en mijn lieve dochter kan alleen maar wakker gemaakt worden door een toverspreuk. Ik ben al oud en weet niet hoe ik hier aan moet beginnen. Komen jullie mij helpen ? Ik verwacht jullie in de Mozaïekschool in de Zegestraat op zaterdag 14 november tussen 17u en 21u. We verwachten de kleuters met hun familie, maar ook de broertjes, zusjes of vriendjes van de lagere school zijn zeker welkom ! De tocht is ongeveer 4 km en overal kunnen kinderwagens makkelijke doorgang vinden. Voor slechts 3€ geniet je van een leuke winterwandeling aangevuld met soep, jenever of fruitsap tijdens de tocht. Ook kan je rekenen op nog een leuke verrassing ! Je kan achteraf een BBQ-broodje bestellen aan 2,5€ per stuk. Neem contact op met de Ouderraad van de Mozaïekschool voor meer informatie
bron:www.banneuxwijk.be
tekst : Kris vrancken

Geen opmerkingen: