donderdag 11 oktober 2012

272 TEKST laatste dag voor FB

En als laatste wil ik zeker onze Lijsttrekker nog eens voor stellen: Laurence Libert. De Vrouw met wie we samen Hasselt terug kunnen laten GROEIEN . Maar ik wil toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om de volgend mensen te bedanken: Mijn Gezin en in het bijzonder mijn Vrouw en Jongste zoon voor het vele geduld ,mijn collega’s voor de steun en tips tijdens de lange uren op TPCE . Kim Tuts: 36ste plaats, Luc Simons 4e plaats: Raymond Naets: 8e plaats ; en Laurence voor het aanpassen van teksten op HBVL.be . Maar ook Philippe Dehasque: 39e plaats; Cindy Theysmans: 14e plaats; Micheline Vandebergh: 12e Filip Decat plaats voor hun tips ivm politieke correctheid. De mensen van de Banneuxwijk: Marc Thys: 19e plaats;Yvan Kooken: 20e plaats;Chantal Vriamont: 21e plaats;Johnny Cuypers 22e plaats Zonder jullie steun was het mij niet gelukt. En alle andere Kandidaten Eric Jori
ssen: 2e plaats Jean Lambrecks: 3e plaats Anneke Winkelmolen: 5e plaats Sabine Bollen: 6e plaats Kristel Bekkers-Vanquaethoven: 7e plaats Danny Vanswijgenhoven: 9e plaatsLuk Delbrouck: 10e plaats Saris-Bogaert: 11e plaats Inge Jorissen : 13e plaatsPieter-Jan Grisar: 15e plaats Jeurissen-Branche Josiane 16e plaats Maesen Bob Plaats 17 Stéphane Hendrickx: 23e plaats Peter Hermans: 24ste plaats Ayten Capan: 25e plaatsGisèle Coppens: 26e plaats Martine Knaepen: 27e plaats Miriam van Brug-Verhappen: 28e plaats Francis Spaas: 29e plaats Annick Baree: 30e plaats Patricia Dewyngaert: 31e plaatsZena Hardy: 32e plaats Nathalie Vreven: 33e plaats Eveline Celis: 34e plaats Bart Renquin: 35e plaats Peter Briers: 37e plaats Jo Geladi: 38e plaats Pascale Byloos: 40e plaats Paul de Bellefroid: 41e plaats Ik vond het een eer om met jullie te mogen strijden en hoop dat jullie er zoveel van hebben genoten als ik. Ik hoop dan ook dat we onze droom mogen verwezenlijken en morgen avond mogen klinken op onze voorruit gang. Dus kort samen gevat . Wie positief is ,stem op GROEI lijst NUMMER 9 alle 41 bolletjes. Ik dank U en oja ook na morgen sta ik voor ALLE inwoners van HASSELT gereed om hun te helpen met klachten enz…..

Geen opmerkingen: