dinsdag 26 april 2011

Idool 2011:Maureen zoekt steun in Limburg



De Brabantse Maureen is één van de twee overblijvende meisjes tijdens Idool 2011. Tijdens de rockuitzending werd het ondanks een uitstekende prestatie toch wel eventjes nagelbijten. Ze werd in een rechtstreeks duel tegen Kevin nipt van de schopstoel gered. ‘Het was inderdaad een close call. We zijn met 6. Het was 1 kans op 2 om er bij te zijn. Naar mijn persoonlijk oordeel was het optreden niet zo slecht. Toch kan ik moeilijk oordelen over hoe de mensen thuis mijn optreden bekeken. Ik heb er geen idee van hoe ik in beeld werd gebracht. Vond het publiek dat ze mij niet moesten steunen omdat ik nog nooit in de problemen kwam? Naar de komende uitzending toe hoop ik dat mensen vooral een wake up-call hebben gekregen. In het diepste van mijn hartje kan ik alleen maar hopen dat ze terug op mij zullen stemmen, wanneer ze me echt goed vinden. Wanneer dat niet zo is, hoop ik alleen dat het leven na Idool een even mooi vervolg kan hebben. En ja, ik filosofeer soms over de toekomst. Ik vraag me af voor wie van ons het is weggelegd om na Idool 2011 nog iets te doen in de muziek. Wanneer ze mij niet uitkiezen, blijf ik gewoon verder doen. Gewoonweg omdat ik het veel te graag doe. Bij momenten is het allemaal overweldigend. Ik ben een gewoon meisje uit Hoegaarden. Al dan niet met de nodige Oe-klanken (lacht). Zelf stap ik regelmatig de platenwinkel binnen om een cd’tje te kopen. Wanneer je dan tijdens een signeersessie aan de andere kant van de medaille staat, is het een bijzonder gevoel om te ervaren. Via dit artikel willen de we Limburgse Fans van Lora Van Hooff dan ook oproepen om te stemmen want Maureen en Lora zijn vriendinnen voor het leven . Tekst en bron :Mediawatchters

Geen opmerkingen: