zaterdag 30 mei 2009

35 De processierups duikt weer op





De processierups is er weer


19-06-2008 Vital Hermans Tine Verheyden, Vital Hermans
Nu het weer warmer begint te worden komt ook het ongedierte boven. De muggen en vliegen komen veelvuldig voor, maar ook wespen en bijen. Het ergste vind ik de terugkeer van de processierups (eikenrups).
Ook dit jaar is het weer prijs Enkele straten verder van mijn woning zitten nesten. In het steegje van de Merellaan zitten 6 nesten. Mijn kinderen spelen daar altijd en na een bezoekje aan de huisarts werd mijn vermoeden bevestigd. Hij heeft veel uitslag en jeuk.
Ik heb de stadsdiensten verwittigd en zij beloven langs te komen. Men kan deze gratis bellen op het nummer 080093744 Maar wanneer de stads diensten komen weet ik niet ? Laten we hopen dat ze snel komen...




http://hbvl.burgerreporter.be/2009/05/28/de-processierups-duikt-weer-op/

Geen opmerkingen: