maandag 9 februari 2009

18 Werken Lummens Klaverblad weer bezig



ZOALS OOK BIJ HASSELTLOKAAL VANAF NU EERST MIJN TEKST EN DAN DE LINK NAAR HET ARTIKEL OP HBVL

De werken op het Klaverblad up date

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een artikel heb geschreven over de werken op het Klaverblad .

In december heeft men een wekend de autostrade s nachts afgesloten om de bruggen te bouwen boven over de Autostrade (Genk-Leuven en Leuven-Genk) de werken zijn zeer vlot verlopen en de bekistingen voor de Bruggen is dan ook af . Toen men wou starten met het maken en plaatsen van het yzeren vlecht werk is de winter begonnen met de gekende temperaturen . De werken hebben dan ook stil gelegen omdat werken in deze vrieskoude onverantwoord is .

Nu temperatuur weer in stijgende lijn is zijn de werken ook weer gestart . Het gaat nu goed voorruit en men heeft dan ook al de stellage geplaats om een verbinding te maken met de toekomstige rijvakken .Deze rij vakken zie je nu al boven komen en ik denk dat het heen hele verbetering zal zijn dan het hudige klaverblad
Ik denk wel dat men door de vrieskoude iets achter licht op het werkschema maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen .Maar zoals iedere gebruiker die dag dagelijks het klaverblad gebruikt kijk al uit naar het in gebruik stellen van het totaal vernieuwde klaverblad .

http://www.hbvl.be/Limburg/3560/artikel-werken-lummens-klaverblad-weer-bezig.aspx?art={424d7f5b-a16c-4468-a9ca-d22479c61147}

Geen opmerkingen: